Snorkig

September 17, 2009

Attention all shoppers

Filed under: Kort sagt — by snorkig @ 1:25 pm

Reinfeldt tror att väljare kommer att taktikrösta på Kristdemokraterna för att rädda kvar Alliansen i nästa val. Verkligen? Kanske dags att dammsuga lite igen? Skulle någon taktikrösta på är-du-något-annat-än-vanlig-får-du-inte-finnas-Göran? Om något kan jag tänka mig att ett par av Alliansens forna väljare röstar på Piratpartiet, men jag vet inte riktigt om jag skulle kalla det taktiskt. Överlevnadsstrategiskt, kanske. Principfast.  Eller något annat som Alliansen upphört att vara.

2 Comments »

  1. Precis, jag har då inga planer på att rösta “taktiskt”, jag gillar medborgerliga rättigheter alldeles för mycket för att göra det

    Comment by Markus "LAKE" Berglund — September 17, 2009 @ 5:11 pm |Reply

  2. Tror fortfarande inte att regeringen riktigt fattat vad de satt sin fot i. Tragiskt, men sant. Du är inte den enda som har gett upp. Många kämpar fortfarande, men jag ser då ingen tendens till förändring.

    Comment by snorkig — September 17, 2009 @ 5:17 pm |Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

